р.бр
|
Наслов на докторскиот труд
|
1
|
Internationalization of food processing SMEs and global retailing - the case of Macedonian companies
|
2
|
The Impact of external Supporton SMEs Growth:Evidence from Macedonia
|
3
|
Beyond family business start ups: Entrepreneurial attitude of baverage SMES in Macedonia
|
4
|
Еntrepreneurship as driver of competitiveness: The case of Macedonian fruit and vegetable processing industry“
|
5
|
The Impact of Innovation on SMEs growth: The case of Kosovo/ Влијанието на иновациите врз растот на МСП: Случајот на Косово
|
6
|
The impact of access to finance and institutional barriers on SMEs perfromance in Kosovo
|
7
|
individual and joint effects of innovation, cusomer orientation and human resources practices in the performance of Albanian tourisam SMEs
|
8
|
Determinants of SMEs export performance - international experience and the case of Kosovo
|
9
|
The Role of Human Resources in Foregin Direct Investments - Evidence from Kosovo
|
10
|
The effect of human capital development and SMEs growth: International experience and evidence for Kososvo
|
11
|
Determinants of SMEs growth: Experience from Kosovo SMEs with а particular focus on the application of Information Technology
|
12
|
Мапирање на промените во компаниите и квантифицирање на имплицираниот стрес кај менаџерите
|
13
|
Моделирање на систем за мерење, симулација и предвидување на организациски перформанси во прехранбената индустрија на Република Македонија
|
14
|
Збогатување на Sense-and-Repond рамката за примена на ниво на тактички менаџмент со употреба на иКТ
|
15
|
Процесот на управување со знаење и маркетинг истражувањето во прехранбената индустрија на Р.Македонија
|
16
|
Состојби, перспективи и ефекти од имплементацијата на електронското банкарство во Република Македонија
|
17
|
Стратегиска проценка и мнеаџирање на стејкхолдерите на компаниите во Република Македонија
|
18
|
Стратегиски пристап на менаџментот во функција на управувањето со промените кај компаниите во Република Македонија
|
19
|
Стратегиски пристап во креирањето систем за наградување при менаџирањето со човечките ресурси во акционерските друштва со производна дејност
|
20
|
Улогата на меѓународната маркетинг комуникација за брендирање на Р.Македонија
|
21
|
Моделирање на меѓузависноста на маркетинг, бренд перформансите и севкупните организациски перформанси
|
22
|
Влијанието на алатките на интегрираните маркетинг комуникации врз однесувањето на потрошувачите за различни категории производи во Република Косово
|
23
|
Entrepreneuriel orientation influence on the success of SMEs in developing countries:the case of helthcare sector in Macedonia
|
24
|
Competitivenes of SMEs: A study of the Construction Industry in kosovo
|
25
|
The Investigation of the Barriers to the Growth of Small Business in Kosovo
|
26
|
The role of the banking system in the development of SMEs - comparative analysis between Kosovo and Macedonia
|
27
|
The role of foreign direct investments on the performance of small and medium enterprises in the Republic of Macedonia
|
28
|
Digital Performance of clustered firms
|
29
|
The Role of strategic human resource management on SME-s performance: Study case - Kosovo
|
30
|
The Role of Non-formal education on employee perfromance in SMEs in Kosovo
|
31
|
Ефекти од имплементацијата на маркетингот на услуги при користење на платени картички во Република Македонија
|
32
|
Креирање политики за унапредување на иновациската способност на македонскиот бизнис сектор
|
33
|
Креирање на органзиациска архитектура и модели за менаџмент на организациските перформанси во институциите за средно образование
|
34
|
Примена на системи з аподдршка на одлучувањето во процесот на менаџерското одлучување во македонските компании
|
35
|
Странските директни инвестиции во функција на економскиот развој на Р.Косово
|
36
|
The role of foreign direct investments in the performance of small and medium enterprises in the Republic of Macedonia
|
37
|
Моделирање на влијанието на tweenage потрошувачите врз донесувањето на семајната одлука за купување
|
38
|
Имплементација на SPACE Matrix моделот во стратегиската анализа и менаџерското одлучување во организациите во Косово”
|
39
|
Странските директни инвестиции во банкарскиот сектор на Република Северна Македонија
|
40
|
Примена на напредни концепти и модели за мерење и оценка (менаџмент) на организациските перформанси
|
41 |
Перспективи на процесот на институционализација на семејните бизниси во Република Северна Македонија |